You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ליגת האלופות - הפועל פתח תקווה, נוער - לאומית דרום
החזירו את הקבוצה לליגה הבכירה. שחקני הפועל פ"ת שמחים ומאושרים (צילום: ראובן שוורץ)

ליגת האלופות - הפועל פתח תקווה, נוער - לאומית דרום

אחרי 6 עונות היעדרות חוזרת הפועל פ"ת לליגת העל, לאחר שניצחה הערב את "האדומים" אשדוד. כל הנתונים החשובים מעונה חלומית, מחכים לכם בכתבה זו

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

ערב של הכרעות במחוז הדרומי של הליגה הלאומית. לפני זמן קצר הסתיימו משחקיהן של שתי הטוענות לכתר האליפות ולכרטיס העליה לליגת העל מהמקום הראשון, בסיומם נקבע כי הפועל פ"ת, שהקדימה ערב המחזור את הפועל ירושלים, זכתה בכל הקופה בזכות ניצחון 0:4 על א.ס "האדומים אשדוד (גיל מידן (בתמונה שבהמשך הכתבה) - 4, עמית אוחנה - 65,
מקסים בבקו - 37,88, ), בעוד שהפועל ירושלים תנסה את מזלה במשחק מבחן מול מכבי הרצליה, לאחר שהפסידה הערב 3:2 בנס ציונה. שהמנצחת במשחק המבחן תפגוש ככל הנראה את הפועל רמת השרון מליגת העל למשחק על מקום בליגת העל בעונה הבאה. הפועל פ"ת חוזרת לליגת העל אחרי 6 שנות היעדרות, הישג מרשים לקבוצה המודרכת ע"י אליעזר בן אהרון ועוזריו, אלון פלג ויובל שפונגין.


שחקני הפועל פתח תקווה לנוער חוגגים (ראובן שוורץ)

כבר בסיום העונה שעברה, כשנקבעו היורדות מליגת העל, היה ברור לכל מי שעוקב אחר ליגות הנוער הבכירות, שהמחוז הדרומי יציב 4 קבוצות שייאבקו בצמרת הגבוהה על האליפות ועל העליה לליגת העל, היורדות מהליגה הבכירה - בית"ר ירושלים והפועל ר"ג והקבוצות שכשלו במשימה בעונה שעברה - הפועל פ"ת והפועל ירושלים. הסיבוב הראשון יצר צמרת צמודה בהשתתפות ארבע הקבוצות, כשבסיום הסיבוב הראשון הפועל פ"ת הוליכה את הטבלה ביתרון 4 נקודות על הפועל ר"ג ובית"ר ירושלים, שחלקו את מקומות 3-4.

במחצית הראשונה של הסיבוב השני הפועל ר"ג ובית"ר ירושלים איבדו גובה והמאבק על כל הקופה היה בין הפועל פ"ת להפועל ירושלים. הקבוצה ממלאבס ידעה להתעלות בשני המשחקים מול הקבוצה מהבירה, זכתה בכל אחד מהם בכל הקופה בזכות שמירה על רשת נקיה וכיבוש של שער אחד. בשונה מהסיבוב הראשון בו הפועל פ"ת ספגה שני הפסדים, הרי שהסיבוב השני היה נטול הפסדים ולמעט שתי תוצאות תיקו 1:1 במשחקים מול הפועל מרמורק רחובות (חוץ) וגדנ"ע ת"א (בית), הקבוצה זכתה בניצחונות בלבד.

גיל מידן חוגג (ראובן שוורץ)

הגנת הפועל פ"ת בראשות הבלם והקפטן, ירין חנום, והשוער - עמית משיח, שהצטרף בקיץ האחרון ונחשב לאחד משוערי העתיד של ישראל, ספגה 13 שערים בלבד ב-26 משחקים. מנגד, התקפת הקבוצה היא השלישית במאזן ההבקעות מקרב קבוצות הליגה, עם 60 שערים. שני שחקנים כבשו סך דו ספרתי של שערים: עמית אוחנה - מלך השערים עם 17 הבקעות, מקסים בבקו - שכבש 13 שערים.

שבוע שהחל עם ירידת קבוצת הבוגרים לליגה הלאומית, המשיך בצורה הרבה יותר טובה ושמחה עבור מועדון הכדורגל של הפועל פ"ת, זאת לאחר שבאמצע השבוע זכתה קבוצת נערים א' בהדרכתו של בן קפלן באליפות ארצית דרום והעפילה לליגת העל, והיום קבוצת הנוער הולכת בעקבותיה. במידה וקבוצת נערים ב' תצליח במאמציה להישאר בליגת העל, הרי שלראשונה מזה זמן ממושך תזכה מחלקת הנוער בניהולו המקצועי של גילי לבנדה, בייצוג בליגות הבכירות ביותר בכל השנתונים.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? צפה בסרטון ולחץ כאן


חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חדש באתר

ערוץ השידורים האינטרנטי והאפליקציה של ההתאחדות לכדורגל יעבירו בשבוע הקרוב את משחקי גמר הגביע מטרום א' ועד נערים ב'. הלו"...